niedziela, 9 października 2022

Morski z karmelem

 

Witajcie ! 

Piękna Polska złota jesień właśnie się zaczyna . Kocham te porę roku , kiedy liście maja tak cudne barwy . Ci, którzy mnie obserwują, wiedza, ze jesienią lubie ubierać sie w kolory liści : bordo, miodowy, karmel , brąz … uspokajam sie jesienią po to, żeby wiosna znowu nabrać wigoru. Większość z nas nie lubi jesieni i zimy , a ja uwielbiam te zmienność por roku ! 


Sweterek z alpaki - Klil
Spodnie - orsay 
Torebka - lokalny butik 
























16 komentarzy:

  1. Rewelacja. Jak zwykle. Pięknie te spodnie wyglądają. I kolor ci pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie mają z tyłu kieszenie czy to tylko imitacja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie maja i nie powinny mieć z tylu kieszeni . Kieszenie na pełnych pośladkach zrobiłyby z mojej pupy kosz :)

      Usuń
  3. Bez szału, czegoś w tym wpisie brakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził :)

      Usuń
  4. Nie czuje tego wpisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeci komentarz na Nie . Proszę o konkrety :) co jest nie tak ?

      Usuń
  5. Mi w tym wpisie to szczerze mówiąc nie pasują dwie rzeczy. Buty jak dla mnie pasują jak pięść do nosa a drugi aspekt to mała ilość zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie buty pasuja :) a zdjęć przecież jest bardzo dużo :)

      Usuń
    2. Mi się wydaje podobnie, raz że buty nie pasują, dwa, że jakoś stylizacja zginęła przy Twoim uroku osobistym a i zdjęć stylizacji dość mało

      Usuń
    3. Fakt ze tego dnia czułam się trochę niemrawo . Może zabrakło energii i wyszło nijak

      Usuń
  6. Pięknie bluzeczka czy sweterek nie wiem jak to nazwać super podkreśla piękne piersi.

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts