niedziela, 19 marca 2023

Pudrowy total

 




























17 komentarzy:

  1. ... albo jestem gotowy na wiosnę 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw. Ostatnio nie byłam zbytnio przekonana do wpisów ale ten jest GENIALNY a Pani taka w nim piękna! Zachwyciła mnie Pani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) a ja do tego wpisu nie byłam przekonana :) taki nudnawy mi się wydawał:)

      Usuń
  3. Wpis z cyklu wbijających z zachwytu w fotel. I D E A Ł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ten wpis powinna dostać Pani mandat za przekroczenie najwyższego poziomu piękności! Ależ stylówka, ależ wpis! 10/10!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju naprawdę ? Dla mnie jest naprawdę zwyczajnie. Dziękuję serdecznie ♥️

      Usuń
  5. Stylizacja świetna, jej prezentacja również (choć parę zdjęć więcej mogłoby być ;)
    Jak dla mnie póki co wpis tego roku! Ciekawe czy wejdzie do 10 najpopularniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
    2. Długo nie trzeba było czekać by się wbił do top 10 ;) Świetny wpis robi swoje ;)

      Usuń
  6. Bardzo przyjemny wpis, wszystko zagrało. Bosko Pani Moniko, więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu można więcej pisać, Perfekcjonizm w najczystszej postaci :)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts