niedziela, 10 czerwca 2012

Floral fashion


Tej wiosny zakwitły nie tylko sukienki i bluzki, lecz także spodnie, żakiety, legginsy, kombinezony, buty, torebki i inne akcesoria. Im większe kwiaty i im ich więcej, tym lepiej. Możesz cała tonąć w kwiatach zestawiając kwiaty  z kwiatkami o różnych barwach i wielkościach lub zdecydować się na jeden konkretny dodatek. Wszak nie każda z nas jest na tyle odważna,  by zdecydować się na kwiatowy total floral look.
Ja zdecydowanie najlepiej czuję się ubrana w kwiaty znajdujące się w górnych partiach ciała, choć kuszą mnie kwiatowe garnitury, które są absolutną nowością . Bardzo podobają mi się również kwiatowe dodatki, szczególnie kolczyki w kształcie kwiatków lub gumki do włosów z kwiatkami. Dodają kobietom uroku i delikatności. 
Oto kilka propozycji, które przygotowałam dla Was
Numer jeden to kwiatowe sukienki z second handu , Moja kosztowała 25 zł , Ady - 8 zł . Czółenka kupiłam na allegro.



 Numer dwa w moim wykonaniu to pastelowy top i kwiatowe szorty z czarną kokardą. 
  Ada ma na sobie tunikę  z second handu i kwiatowe sandały. 




Kolejna stylizacja to kwiatowa koszula plus szorty oraz pudrowe czółenka. Pewnie nie wszystkie z Was wiedzą, że kieszenie wystające z nogawki spodenek są bardzo modnym akcentem. Na szczególna uwagę zasługują moje ulubione kolczyki w kształcie  różyczek:)
 Moja córa ma na sobie morelową sukienkę w białe kwiaty  i opaskę z morelowymi różami
Ja
szorty sh- 15 zł
koszula sh - 7 zł
czółenka allegro - 35 zł
Ada
sukienka sh - 15 zł
Opaska h&m - 19 zł


Następna kompozyjca to jednoramienny top w czerwone róże połączone z zieloną mini spódniczką. Ada ma na sobie niebieski top i kwiatowe rybaczki oraz opaskę w piękne kwiaty
Ja
Top sh - 10 zł
spódniczka h&m - 19zł
czółenka bootsquare - 99 zł
Ubrania i opaska Ady pochodzą z h &m-u, Ceny nie znam, ponieważ dostała je w prezencie.

Ostatnia stylizacja to bananowe rurki połączone z pomarańczowymi i żółtymi kwiatami plus pudrowy kardigan. Pomarańczowe czółenka bardzo fajnie współgrają z resztą stroju. 
Ada ma na sobie białe legginsy i falbaniastą bluzeczkę  w kolorowe kwiaty. Całość wypełnia niebieska opaska z kwiatem. 
Ja
Rurki sh - 10 zł
top sh - 9 zł
kardigan - 15 zł
czółenka bootsquare 99 zł
Ada 
legginsy -h&m ( prezent)
top sh- 4 zł
opaska pepco - 7 zł




Social Icons

Popular Posts

Featured Posts