niedziela, 10 czerwca 2012

Floral fashion


Tej wiosny zakwitły nie tylko sukienki i bluzki, lecz także spodnie, żakiety, legginsy, kombinezony, buty, torebki i inne akcesoria. Im większe kwiaty i im ich więcej, tym lepiej. Możesz cała tonąć w kwiatach zestawiając kwiaty  z kwiatkami o różnych barwach i wielkościach lub zdecydować się na jeden konkretny dodatek. Wszak nie każda z nas jest na tyle odważna,  by zdecydować się na kwiatowy total floral look.
Ja zdecydowanie najlepiej czuję się ubrana w kwiaty znajdujące się w górnych partiach ciała, choć kuszą mnie kwiatowe garnitury, które są absolutną nowością . Bardzo podobają mi się również kwiatowe dodatki, szczególnie kolczyki w kształcie kwiatków lub gumki do włosów z kwiatkami. Dodają kobietom uroku i delikatności. 
Oto kilka propozycji, które przygotowałam dla Was
Numer jeden to kwiatowe sukienki z second handu , Moja kosztowała 25 zł , Ady - 8 zł . Czółenka kupiłam na allegro.



 Numer dwa w moim wykonaniu to pastelowy top i kwiatowe szorty z czarną kokardą. 
  Ada ma na sobie tunikę  z second handu i kwiatowe sandały. 




Kolejna stylizacja to kwiatowa koszula plus szorty oraz pudrowe czółenka. Pewnie nie wszystkie z Was wiedzą, że kieszenie wystające z nogawki spodenek są bardzo modnym akcentem. Na szczególna uwagę zasługują moje ulubione kolczyki w kształcie  różyczek:)
 Moja córa ma na sobie morelową sukienkę w białe kwiaty  i opaskę z morelowymi różami
Ja
szorty sh- 15 zł
koszula sh - 7 zł
czółenka allegro - 35 zł
Ada
sukienka sh - 15 zł
Opaska h&m - 19 zł


Następna kompozyjca to jednoramienny top w czerwone róże połączone z zieloną mini spódniczką. Ada ma na sobie niebieski top i kwiatowe rybaczki oraz opaskę w piękne kwiaty
Ja
Top sh - 10 zł
spódniczka h&m - 19zł
czółenka bootsquare - 99 zł
Ubrania i opaska Ady pochodzą z h &m-u, Ceny nie znam, ponieważ dostała je w prezencie.

Ostatnia stylizacja to bananowe rurki połączone z pomarańczowymi i żółtymi kwiatami plus pudrowy kardigan. Pomarańczowe czółenka bardzo fajnie współgrają z resztą stroju. 
Ada ma na sobie białe legginsy i falbaniastą bluzeczkę  w kolorowe kwiaty. Całość wypełnia niebieska opaska z kwiatem. 
Ja
Rurki sh - 10 zł
top sh - 9 zł
kardigan - 15 zł
czółenka bootsquare 99 zł
Ada 
legginsy -h&m ( prezent)
top sh- 4 zł
opaska pepco - 7 zł




25 komentarzy:

  1. stylizacje jak zwykle super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz te spodenki w kwiatki;)
    Zazdroszcze;)

    Zapraszam do mnie: www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna ta twoje sukienka z pierwszej, jakby góra była brązowa *___* ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOŻE! Ty masz 31 lat?! Chciałabym wyglądać tak jak Ty w tym wieku! :)
    Wyglądasz na co najmniej 24 lata ! Gratuluję :)
    Bardzo ładnie się ubierasz... życzę powodzenia w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z daleka wyglądam młodo, ale z bliska widać wiek:) Dziękuje za komplement i zapraszam częściej::)

      Usuń
  5. ja się pytam, w którym włocławskim sh wynajdujesz takie cuda :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym sh się coś znajdzie. Ważne jest, żeby kupować w dzień dostawy. " tania szafa" ma dostawy w niedzielę. Tam na pewno znajdziesz wiele rzeczy:)

      Usuń
  6. dziękuję za szybką odpowiedź :) zaglądam na twój blog codziennie :) super, że się zdecydowałaś na jego prowadzenie. pozdrawiam, paula.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe posty będę dodawać w weekendy, bo wtedy mam czas na robienie zdjęć:) Pozdrawiam również:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natrafiłam tu dzięki przyjaciółce. zgadzam się z aleksandrą ci.
    TY MASZ 31 LAT :O? nie mozliwe hehe :))) z 2 kompozycji - - - dawno kupilas spodniczke?
    z gory thx, zapraszam do sb, poczatkujaca blogerka :))
    http://kacikani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Druga kompozycja to spodenki. chyba chodzi Ci o zieloną spódniczkę z h&m-u. Kupiłam ją jakoś zimą.

      Usuń
    2. Ahhh, trzeba teraz czekać w second handach :) No nic, idę i zostawiam subskrypcję :)

      Usuń
  9. Hej :)
    jestes piekna i zadbana mamusia , chcialam zapytac ile masz wzrostu i ile wazysz ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Ojej , takie osobiste pytania:) Mam 168 cm wzrostu,aktualnie przytyło mi się parę kilo i ważę 62 kg

      Usuń
  10. Przepraszam za tak osobiste pytanie ale chcialam siebie porownac do Ciebie :)
    Ja mam 165 i waze okolo 60 kg i mi sie wydaje ze jestem strasznie gruba a w sumie nie jestem wszyscy mi mowia ze jestem w sam raz ale wiesz jak to jest :)
    Mam troche brzuch po ciazy bo mi zostal :/
    pokazalam mezowi Twoje fotki i powiedzial ze tez taka jestem wiec sie ciesz i juz nie odchudzam :P
    A ty jestes piekna mamusia i super sie ubierasz :) tak trzymaj bede sledzic Twojego bloga i podgladac stylizacje :P
    pozdrawiam serdecznie :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie wydaje, że nie jestem gruba, więc Ty też nie jesteś:):):) Bardzo mi miło czytać takie opinie:) Szykuje już ubrania do kolejnych stylizacji, więc niebawem kolejny post. Tym razem będą to kombinezony:)

      Usuń
  11. Nie jestes gruba jak dla mnie wygladasz super :)
    oo to czekam z niecirpliwoscia na kolejna styliacje tylko ze ja nie mam w szafie zadnego kombinezonu wiec tym razem nic nie podgladne :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłam tu na Twojego blogga przez naszą wspólną koleżankę....Ślicznie wyglądasz a Twoje stylizację są wprost cudne...myślę , że wielu z nas bardzo pomagasz w odnalezieniu się w różnych stylizacjach...Podpisuję się pod zdaniem dziewczyn , że nie dałabym Ci 31 lat wyglądasz rewelacyjnie...Mamuśka miód cud malinaaaaa:)Pozdrawiam i czekam na dalsze stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz . A nie myślałaś żeby zmienić kiedyś kolor włosów na jakiś orzechowy bądź ciemny brąz?
    Było by ci ślicznie.
    Na twoich jasnych włosach wystarczyło by potrzymać farbę o kolorze średniego/ciemnego blondu z 20 min i wyszedłby brązowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej mialam włosy we wszystkich mozliwych kolorach. Od czarnego, przez rudy,pomaranczowy , miodowy blond ale w jasnym blondzie wygladam zdecydowanie najmłodziej i najlepiej.

      Usuń
    2. http://szafa.pl/c9182021-walentynkowo.html Pod tym linkiem mozesz zobaczyc mnie w ciemniejszych włosach. Zdjecie bylo robione zimą

      Usuń
  14. Śliczności! Observvujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow that ωas unuѕual. I just wrote an really long cοmment but afteг I clicκed submit my сοmment dіdn't show up. Grrrr... well I'm not ωriting all thаt
    over agaіn. Аnyway, just wantеd to say
    superb blog!
    My webpage : Bielizna

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts