poniedziałek, 18 czerwca 2012

Chrzciny...

 

Po raz pierwszy zostałam matką chrzestną:)! Z tej okazji chciałabym Wam się pochwalić moim chrześniakiem. Ma na imię Mikołaj i ma 11 miesięcy:)

 

 

Na tę okazję założyłam rozkloszowaną sukienkę w kolorze miętowym. Efektownym dodatkiem był naszyjnik w kolorze pudrowego różu.Włosy uczesałam w węzełek z boku głowy a grzywkę fikuśnie wywinęłam prostownicą:)

Mój partner czarny garnitur połączył z kremową koszulą i brzoskwiniowym krawatem. 

 

 






sukienka h&m

naszyjnik h&m

czółenka allegro

Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ak zawsze u Ciebie slicznie:)
    sliczna sukienka;)

    zapraszam serdecznie;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie pięknie. Całuję mojego syna:) Matka Polka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne elegancko z klasa:) Gratuluje przystojnego partnera a od siebie obiecuje ze bede tu czesto wpadac stad prosze o czeste posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) Posty postaram się umieszczać jak najczęściej:)

      Usuń
  5. Fajny partner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz zjawiskowo! Mamy ten sam naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka....... a razem wyglądacie zjawiskowo....... no i nie zapominajmy o małym kawalerze :D Uroczy :D

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts