niedziela, 24 czerwca 2012

Sukienki letnie

 Zanim przejdę do omawiania kolejnego zagadnienia, chciałabym wszystkim moim "fankom" odpowiedzieć na zadane pytania i podziękować za troskę (odnośnie opalania w solarium ).
- Otóż z cellulitem nie robię kompletnie nic, jak widac nie przeszkadza mi on wcale. Nie piję wody - bo nie lubię, nie jestem i nigdy nie byłam na żadnej diecie,a na masaże mnie nie stać, z resztą uważam to za zbędne.  Jem wieczorem, w nocy , zawsze... kiedy tylko mam ochote , dlatego jak słusznie zauważyłyście jestem bardzo szczęśliwym i spełnionym człowiekiem. Akceptuję siebie w 100 procentach.
 Co się tyczy opalania w solarium, możecie być spokojne. Opalam sie raz na 2 -3 tygodnie, natomiast ze względu na dzieci każdy pogodny weekend spędzamy nad jeziorem . Ostatnio pogoda nie dospisuje dlatego jak na moje możliwości jestem bardzo blada:) W trosce o wasze zdrowie psychiczne musze was uprzedzic, ze opalona dopiero bede , gdy razem z moja rodzinka rozpoczniemy wakacje.
Jeśli chodzi o romiar ubrań, to noszę 34/36.

A teraz moja ulubiona część garderoby czyli sukienki:)
Jako pierwsza rozkloszowana sukienka w kolorze fuksji. Kupiłam ją w second handzie w rozmiarze 40 i przerobiłam u krawcowej. Zapłaciłam za nią 15 zł :) Buty również pochodzą z tego samego miejsca.




Następna sukienka pochodzi ze sklepu taily wail. Dostałam ją na imieniny od mojej przyjaciółki.
Bransoletka zakupiona na szafie pl -25 zł, kolczyki -rossmann - 20 zł






Kolejna dwie sukienki pochodzą z sieciówki h&m i są prezentem od męża.
Każda z nich kosztowała 59 zł
Do pierwszej z nich zalozylam botki z sh .


 

 
Do zielonej sukienki zalozylam zolte czolenka z mojego ulubionego sklepu z butami bootsquare oraz torbe z avonu . Na reku mam piankowa bransoletke l'ola.
  





Kolejna sukienka to bawelniana sukienka w modnych barwach. Zakupiona w second hand'zie. 




Nastepna pozycja to bezowa sukienka przypominajaca trencz.
Sukienka f&f - 100 zl
gladiatorki - allegro
torba - szafa .pl



Propozycja nr 7 to sukienka w kolorze morskim  zestawiona z fioletowa torebka i rozowa marynarka.
sukienka i torebka -sh
marynarka - szafa.pl





 Na koniec sukienko-tunika oraz zlote sandaly firmy h&m,



Na dzis koniec. O komentarze juz nie prosze, bo zaczynam sie was bac:):):) 
Dobrej nocy...

32 komentarze:

  1. TERAZ ZNÓW SZYBCIUTKO SKASUJ KOMENTARZ,TAK ŻEBY NIKT NIE WIDZIAŁ - BO PRZECIEŻ AKCEPTUJESZ SIE NA 100% :))))))) (ps i tak go znów dodam:))
    Skoro tak siebie akceptujesz, to dlaczego usunęłaś komentarz? Nie umiesz przyjąć krytyki? Dziwna ta akceptacja, jeśli tak jest to czego się wstydzisz, czy w komentarzach muszą być tylko słowa "oh" i "ah". Dwa, nie powiedziałam nic o diecie, o tym że jesteś gruba.. chyba,że sugerujesz,że nie wiem co pisze? Woda jest potrzebna do wypłukania toksyn,ale nawet bez niej da sie pozbyć cellulitu. Pisząc o masażach dla Twojej widomości, miałam na myśli bańkę chińską, która jest tania,a w połączeniu z oliwką na skórze daje cuda. Zresztą to też napisałam "DOMOWE MASAŻE" - czytanie ze zrozumieniem. Zbędne masaże? heh, dobre mi sobie. Rzeczywiście są tak drogie, bo przecież zbędne w życiu,ale gdyby Cie było stać to były by juz SUPERRR. Akcpetujesz cellulit ok, Twoja sprawa,ale nie wszyscy tak mogą sądzić - w tym Twoi najblizsi,a po skasowaniu komentarza wnioskuje,że wrecz odwrotnie.(oczywiscie tu odpiszesz,ze Twoj parner akcpetuje Cie taka jaka jestes)DLA MNIE WSTYDZISZ SIĘ TEGO. Ku ścisłości, cellulit nie powstaje od otyłosci,tylko z zatrzymania wody w organiźmie,nawet osoby noszące tzw. rozumiar ZERO go mają. Solarium 2,3 tyg. Świetnie!! Samo zdrowie, za 10 skóra jak u 80letniej kobiety i czego Ci nie życzę Czerniak skróy i śmierć w miesiąc, bo jeśli tego też nie wiesz,to tenże rak powoduje najwiecej przerzutów, ale co tam.. Fajnie zapłacić 10zł, żeby dzieci nie miały za kilka lat matki,opieki. Bo wnioskuje,że partner nie jest ojcem dzieci. Co do tego,ze jesteś teraz blada - wiem.. Widziałam jedno ziemowe zdjęcie, gdzie twarz jest ciemniejsza 100 razy od ręki. Co już też było komentowane na szafa.pl
    Ostatnie, nie powiedziałam nic o Twojej wadze,bo wygladasz ok, nie chuda,nie gruba. Jednak rozmiaru 34/36 bym Ci w życiu nie dała, no chyba,że masz gdzies ok 165cm wzrostu i samo z siebie taki rozmiar to ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze usuwam, poniewaz blog miał byc moim azylem a nie powodem do stresu. Nie sa mi one do niczego potrzebne. Dziwi mnie bardzo,ze komus , kto mnie w ogole nie zna chce sie wypisywac cale wypracowania na temat zdrowia itd. bo mi by sie nie chcialo.
      O raku moge powiedziec bardzo wiele... I tak się składa,ze umierają na niego osoby, ktore prowadza bardzo zdrowy tryb zycia i nigdy w solarium nie byly.
      Nie wiem skad wniosek, ze partner nie jest ojcem dzieci? Naprawdę mnie zadziwiasz...

      Usuń
    2. Od tej pory komentarze mogą dodawac tylko osoby mające swoje blogi.
      Moje dziecko dzięki Tobie po przeczytaniu komentarza zaczęło płakac, dlaczego ja umrę i kto to piszę takie straszne rzeczy o mamusi. Proponuję Ci terapię u psychologa bądź psychiatry kimkolwiek jesteś, bo piszesz takie bzdury,ze sie tego czytać nie da.

      Usuń
  2. Dodam,ze uważam z całym sumieniem,ze b.fajnie sie ubierasz!! Jesteś atrakcyjna kobieta,matka. Tylko troszke wiecej pokory, akceptacja to nie to samo za zadarty nos. Pisząc o solarium i cellulicie chciałam dobrze.. Dać Ci radę,zwyczajnie - jak kobieta,kobiecie.

    PIEKNIE CI W SUKIENKACH, szczególnie ta ostatnia - REWELACJA!! Oczu nie idzie oderwac!!
    Pozdrawiam mimo wszystko ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Mona, naturalna koleją rzeczy jest, że skoro prowadzisz bloga, ludzie będą go komentować, nie zawsze pozytywnie-((. Z tym trzeba się liczyć. Czy może wychodzisz z założenia, że ma się podobać i koniec? I wcale nie trzeba się bać, a Twój rozmiar ma się podobać Twojemu mężowi, reszcie nie musi-)). Usuwanie komantarzy krytycznych, ale nie obraźliwych wygląda słabo - to tak na przyszłość. Natomiast co do stylizacji powyżej to ta z sukienką w czarne pasy jest na miarę Carrie Bradshaw sprzed kilku lat - to duzy komplement-), równie dobra jest następna po niej, czyli szmizjerka + bardzo dobrze dobrane buty. Pozdr. A.

    OdpowiedzUsuń
  4. dawac rady to moze psycholog w poradni, blog jest o modzie i sposobie ubierania a wtym nie ma zadnej psychologii ani reguly wiec komentarz jak powyzej jest bardzo zbedny, to czy ktos chodzi na solarium czy nie i czy przejmuje sie celulitem czy nie to jego osobista sprawa i nie podlega dyskusji, wnioskuje ze to czysta zazdrosc, Monika-tak trzymaj i w dupie wszystko miej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Daria w 100 procentach sie z Toba zgadzam dlatego kasuje komentarze zazdrosnic:)

      Usuń
  5. sukienki prezent od męża?? przecież Ty nie masz męża...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech mi ktos powie, ze to nie jest zazdrość i zawiść... Ręce opadają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre rozm 34/36 raczej 38/40 po co sie wyszczuplasz piszac takie bzdury .Osoby ktore cie znaja tez wiedza ze nie jestes taka szczupla jak napisalas hehe. Hmm a twoj styl ogolnie ok ale czesto nie trafiasz w dobor butow do stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zaczne robic zdjecia metek od ubran, co za wstretne babska. Koniec z komentarzami

      Usuń
  8. Dla mnie mozesz nosic nawet 30 ,ale po co sie obciskac ;) a tak wogole to blog o modzie a nie o twojej wadze czy rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mona :) ślicznie wyglądasz, chociaż nie widziałam Cię już z 15 lat ale Ty naprawdę jesteś taka sama tzn ładna i elegancka a zresztą byłaś taka zawsze :) Jak wiesz ja ze stylem nie miałam nigdy nic wspólnego :) to zostało mi do dziś ( człowiek nie zawsze uczy się na błędach).
    Moja prośba idę za tydzień na wesele i ze względu na moją chorobę muszę mieć nogi i ręce zakryte proszę podpowiedź coś na odległość :)
    pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Paulinko. W tym sezonie bardzo modne są spódnice maxi, czyli do kostek. Znalazłam dla Ciebie kilka na allegro. Są bardzo zwiewne dlatego nie będzie Ci gorąco podczas pląsania na parkiecie. Nie wiem jakie kolory lubisz dlatego w tej kwestii sama musisz zdecydowac
    http://allegro.pl/dluga-maxi-spodnica-zwiewna-szyfon-kolory-rozmiar-i2441138719.html
    http://allegro.pl/spodnica-maxi-plisowana-zolta-limonka-cytryna-plis-i2440988765.html
    http://allegro.pl/dluga-maxi-zwiewna-spodnica-szyfon-lato-spodnice-i2445023247.html
    http://allegro.pl/spodnica-maxi-plisowana-koralowa-koral-plisy-i2421703101.html
    Do tego proponuję Ci koszulę taką jak linku ponizej włożoną do srodka spodnicy a na wierzch pasek + obowiązkowo buty na wysokim obcasie:)
    http://moda.allegro.pl/samoa-bluzka-z-wiazaniem-00037-r-36-i2417524784.html
    Kliknij w link ponizej, pani w kapeluszu ma podobną koszulę i spódnicę maxi tylko asymetryczną.
    http://idolo.pl/moda/asymetryczne,spodnice,ga,5735,2.html
    W razie jakichkolwiek pytan pisz smialo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeeee :) mam podobną taki ciepły brąz http://allegro.pl/spodnica-maxi-plisowana-koralowa-koral-plisy-i2421703101.html miałam ją właśnie uśmiercić :) i do tego bluzka w odcieniu kawy z mlekiem, krój podobny do http://moda.allegro.pl/samoa-bluzka-z-wiazaniem-00037-r-36-i2417524784.html ??
    I czy pasek i buty ( oczywiście obcas wysoki )mogą być czarne??

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że mogą. Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma:) Mogłyby być jakieś złote sandałki na obcasie, albo beżowe, nude, kremowe. Bluzka w kolorze kawy z mlekiem jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. złote mam ale oczywiście nie myślałam, że to pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylziacje idealne;) uwielbiam Twoj blog;)

    zapraszam:)
    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam Cie uwielbiam:)A jak kogoś zżera zazdrość to już jego sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. MASZ SUPER POMYSLY NA SIEBIE,SWIETNIE KOMPONUJESZ KREACJE,LADNIE DOBIERASZKOLORY.NIE ZRAZAJ SIE TYM CO MOWIA INNY,ONI PO PROSTU SA NAJZWYCZAJNIEJ ZAZDROSNI O TO JAK WYGLADASZ:-)
    WYGLADASZ SUPER:-)CZEKAMY NA WIECEJ LOKKOW ,POZDRAWIAM
    EWA

    OdpowiedzUsuń
  17. NIE KOMENTUJ JESLI NIE POTRAFISZ.
    MON WYGLADA SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie powinno się kasować komentarzy, ale w tym przypadku Kasuj!.
    Kasuj wszystkie nie merytoryczne anonimy.
    Anonimami są też osoby z własnymi blogami, ale żeby dowalić muszą się przecież ukryć.
    Fajne stylizacje kreujesz, takie na luzie.
    Pozdrawiam____Tess.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj komentować się nie chce tych anonimów.Mówią że celebryci mają ciężko.Mam propozycję dla pani krytykującej niech w jakimś szmatławcu się zatrudni.Monia uszy do góry.

    OdpowiedzUsuń
  20. o co ta afera nie chce niech nie patrzy,po co tu referaty wypisywac a ty MONA olej to to poprostu kobieca zazdrosc .wszystko jak dla mnie jest ok i nie tylko dla mnie wiele osob to widz pozdrawiam Patti.

    OdpowiedzUsuń
  21. czesto odwiedzam Twoj blog komentarzy nie czytam ale ten jakis dlugi byl i ten nawet mnie wkurzyl nie przejmuj sie jestes typowa kobieta ktora potrafi wyczuc mode rob to dalej i daj na luz.... patti

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak sobie czytam ten Twój blog i zaglądam na niego niemal codziennie czekając na Twoje kolejne stylizacje. Powiem tak- jesteś przeurocza, masz swój styl i tego się trzymaj! A to zakompleksione babsko piszące tu komentarze olej i już. Energetycznym wampirom mówimy stanowcze NIE :) Niech udławi się swoją jadowitą żółcią. YEAH :) Czego i Tobie i bywającym na tym blogu życzę. Amen! Monika.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak się komuś coś nie podoba to po prostu niech nie komentuje.
    nie rozumiem tej złośliwości w komentarzach.
    cudowna sukienko-tunika:) cudowny kolor:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twój styl masz dobry gust tak trzymaj i miej gdzieś hejterki zawistne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze jak takie różne stylizacje oglądam, to również na buty zwracam uwagę. Jak są dobrane, czy pasują, chociaż wiadomo każda z nas ma inny gust. Ostatnio dochodzę do wniosku, że sklepy internetowe typu https://butymodne.pl/damskie-sergio-leone-skora-ekologiczna-c531.p142.f117.html , to też doskonałe miejsce na zakupy. No i z domu nie trzeba wychodzić do tego. Sporo butów jest też w obniżonych cenach, to czasem naprawdę szkoda nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  26. To otwarte zaproszenie dla was wszystkich, aby stać się częścią największej organizacji na świecie i osiągnąć szczyt kariery. Gdy rozpoczyna się tegoroczny program rekrutacyjny, a nasza coroczna impreza żniwna jest już blisko.
    Wielki Mistrz dał nam mandat, aby zawsze docierać do ludzi takich jak Ty, więc skorzystaj z okazji i dołącz do wielkiej organizacji Illuminati, dołącz do naszej globalnej jednostki.


    KORZYŚCI DANE NOWYM CZŁONKOM, KTÓRZY DOŁĄCZĄ DO ILLUMINATI.
    1. Nagroda pieniężna w wysokości 800 000 USD
    2. Nowy, elegancki samochód marzeń o wartości 500 000 USD
    3. Dom marzeń kupiony w wybranym przez siebie kraju
    4. Miesięczne wakacje (w pełni płatne) do wymarzonego miejsca turystycznego.
    5. Roczny pakiet członkowski Golfa
    6. Leczenie V.I.P na wszystkich lotniskach na świecie 7. Całkowita zmiana stylu życia 8. Dostęp do Bohemian Grove
    9. Miesięczna wpłata 2500 000 000 USD na konto bankowe co miesiąc jako członek
    10. Miesięczny zarezerwowany termin u 5 najlepszych światowych liderów i 5 najlepszych celebrytów na świecie.


    Iluminaci nie mają żadnego związku z satanizmem, lucyferyzmem ani żadną religią. Podczas gdy nasi poszczególni członkowie mogą podążać za dowolnym wybranym przez siebie bóstwem, działamy wyłącznie dla dobra i ochrony gatunku ludzkiego.



    Czy akceptujesz przynależność do nowego porządku światowego Illuminati?
    Call & WhatsApp +19735567426
    �� carlosmacdonald234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts