niedziela, 1 lipca 2012

Blue jeans part 2

Dzisiaj znowu niebieski jeans, lecz w postaci innej niż spodnie.
Pierwsza i druga  propozycja to koszula jeansowa .W stylizacji koszula jeansowa też nie zna granic - można ją śmiało łączyć ze spódnicami ( mini, mid, maxi, ołówkowymi, rozkloszowanymi), spodniami, a nawet legginsami.  Koszula jeansowa zawsze wygląda dobrze i jest inwestycją na lata.

Jeans i kwiaty
Moja koszula pochodzi... Jak myślicie skąd??? :)  Z second handu oczywiście:) Ceny nie pamiętam, bo mam ją już bardzo długo. Spódnica własnoręcznie przerobiłam z sukienki. Ada ma na sobie top marki h&m , spodenki z second handu i trampki z biedronki:)





Jak siostry:)
Następna koszula, to koszula typu acid wash. Ada ma na sobie bardzo modną koszulę bez rękawów , wiązaną nad pępkiem. Obie mamy bladoróżowe rurki. Moje zakupiłam na szafie za 30 zł . Spodnie Ady pochodzą z h&m-u, ceny nie znam (prezent)



Ogrodniczki
Oboje z syniem mamy na sobie jeansowe szorty na szelkach i żółte koszulki.Ubrania z obu stylizacji zakupione w second handzie.





 Numer cztery to jeansowa kamizelka plus czerwony top i szorty w moim wykonaniu (całość- sh), oraz córa w jeansowej spódniczce f&f oraz różowej bluzce z bufkami na ramionach marki h&m.




Na koniec chciałam wszystkim wam polecić domowe masaże bańką chińską. Poleciła mi je zupełnie obca dziewczyna na portalu szafa.pl, której serdecznie dziękuję! Ból ogromny ,do tego potworne siniaki ale warto było. Po 4 masażach efekt widoczny na zdjęciu powyżej.
Dobrej nocy:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo milo sie na Ciebie patrzy:) Od kolorow az razi w oczka ale uwazam to za plus bo przykuwasz wzrok w szaro-burym tlumie:)A kolejna rzecz to to, ze wkoncu obserwujemy prawdziwa kobietke z krwi i kosci,majaca jakies drobne niedoskonalosci,mame, zone i piekna kobiete a nie nastolatki odstrojone w ubrania od sponsorow:)
    Wytrwalosci w blogowaniu zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje serdecznie za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje super, ale jak dla mnie pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje:-)slicznie wygladasz, pierwsza stylizacja bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja. Piękne zdjęcia, dobierasz perfekcyjne kolory o kroje. miło popatrzeć i się zainspirować. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja z spódniczką w kwiaty jest niesamowicie obłędna

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts