piątek, 10 sierpnia 2012

Koszula jeansowa

Dobry wieczór wszystkim!
Na zewnątrz pogoda iście jesienna. Temperatura niska i słonka nie widać. Chyba wszyscy czujemy, że małymi kroczkami nadchodzi jesień:( Z tej okazji postanowiłam wykorzystać moje białe cygaretki, gdyż niebawem na baaardzo długie miesiące wrócą do szafy. Połączyłam je z jeansową koszulą typu acid wash i czółenkami w panterkowy wzór:)
Koszulę - sh
cygaretki- sh
torebka- sh
czółenka - h&m
biżuteria - szafa .pl





















Stylizacja dnia to mój synio w dresach adidasa i adidaskach zakupionych w second handzie oraz czapce h&m.





14 komentarzy:

  1. aaa bosko wszystko ze sobą zestawiłaś! Jak zwykle jestem pod wrażeniem :) A buty dawno kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz !!! stylizacja jest cudowna!!! a te buciki w panterkę są strzałem w 10 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacjA,super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie i koszula , ślicznie wyglądasz:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty jesteś zajebi*** babka ! :) mega seksi ubierasz się świetnie :) meeega jestem Toba zainspirowana :) trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zapytać jeszcze jakim kolorkiem farbujesz włosy ! :) są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy z ciemnych rozjaśniam superjasnym blondem z palette i na to kładę szampon koloryzujący miodowy blond z palette:)

      Usuń
  7. no koszula wymiata wprost :) ślicznie wygląda z tymi spodniami i szpilami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podba mi sie Twoja koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłaby Pani zdradzić gdzie kupiła Pani tą koszule jeansową?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, super, a co to za kolor na włosach, bardzo chciałabym taki miec ale nigdy mi taki nie wyszedł

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts