środa, 8 sierpnia 2012

Jak to się robi? Czyli koczek...

Dobry wieczór wszystkim:)
W związku z dużą liczbą maili dotyczącą mojego uczesania w ostatnich dwóch postach postanowiłam pokazać Wam, jak taką fryzurę wykonać. Poniżej pełny instruktaż.
Wiele z Was pyta mnie , jak uzyskałam taki kolor włosów. Otóż z natury mam włosy koloru ciemny brąz. Rozjaśniam je farbą  palette superjasny blond. Na  rozjaśnione włosy kładę szampon koloryzujący miodowy blond palette.

Do uczesania koczka , będą nam potrzebne dwie gumki do włosów i wypełniacz ,który kupiłam w h&m za 9,90.




Jako modelka posłużyła mi moja córka. (Modelka nie jest szczęśliwa z tego powodu, gdyż nie cierpi ingerowania  przyborami fryzjerskimi w swojej głowie.) Najpierw czeszemy modelce koński ogon, w miejscu, w którym chcemy umieścić koczka.



Na kucyk nakładamy wypełniacz , którego odcień powinien być zbliżony do koloru włosów.



Następnie równomiernie rozkładamy włosy dookoła wypełniacza .


Włosy, które wystają poza długośc wypełniacza , owijamy wokół powstałej fryzury. 


Na utworzonego koczka zakładamy gumkę do włosów.



Tak wygląda efekt końcowy:)


9 komentarzy:

  1. robię podobnie koczka :)

    ps.śliczna niunia na zdj.

    OdpowiedzUsuń
  2. tez tak robilam jak miala długie wloski ale na obcietej skarpecie bo donut byl za maly jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierdzielę, próbuję tego koczka na donata zrobić i ciągle widzę tą gąbkę, a przecież włosów mam od.....

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie kupilam ostatnio ten gadzet ale ja nie mam tachich ladnych dlugich wloskow:))) u ciebie slicznie wyglada u mnie gorzejj....... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. takigo jeszcze nie próbowałam, ale muszę w takim razie kupić to cudo z h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj byłam w glitterze bo w h&m nie bylo i kupilam blond jasny za 9.90. wyszlo slicznie! wczesniej nawet nie wiedzialam jak sie koka robi : ) przy okazji kupilam bandamke ale nie wiem jak ja nosic. zrobisz moze ciocia cos z flaga USA albo pin-up :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulusia, najpierw cos muszę z flagą USA kupic:( Nad pin upem myslę, postaram się stworzyć jakąś stylizację. A pomysł na fryzurę pin up masz tutaj:) http://www.youtube.com/watch?v=XUGQhk47itU

      Usuń
    2. o, to musze kupic teraz czerwona bandamke :D okokokok :)thx

      Usuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts