wtorek, 7 sierpnia 2012

Rodzinna niedziela

W dzisiejszym poście zamieściłam zdjęcia z niedzieli spędzonej z moją rodzinką:)
Na sobie mam bluzkę z second handu, szorty z h&m-u, sandały kupione na szafie pl, kolczyki  w rossmannie oraz torebkę z second handu.






Poniżej zdjęcia z członkami mojej rodziny.
Córcia ma na sobie sukienkę z second handu i sandały no name
Synio szorty h&m oraz t-shirt second hand
Głowa naszej rodziny ubrana jest w t-shirt carry oraz szorty z reserved, na stopach skórzane klapki no name.







8 komentarzy:

  1. Co za piękna rodzinka :) Wszyscy razem i każdy z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jakie świetne zdobycze z sh!!!! bluzeczka- miodzio!!!! Wyglądasz ślicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Panterka! Kto jej nie lubi? Ślicznie wyglądasz!!!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana! :* Zapraszam serdecznie :)
    http://nisiowepasje.blogspot.com/2012/08/moje-sekrety-ciiiii.html

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie!! a spodenkami sie zachwycam :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodenki, ale sandałki... super sexy, świetny wybór!
    czekam na więcej!
    pozdrawiam
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts