wtorek, 25 września 2012

Versatile blogger

Witajcie.
Zostałam wyróżniona znaczkiem Versatile Blogger przez moją przesympatyczną koleżankę bloggerkę Hypnotizing fashion. (http://hypnotizingfashion.blogspot.com) ,a tym samym zobowiązana do ujawnienia 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie. Właściwie nie chciałam na blogu ujawniać żadnych informacji związanych z moim życiem prywatnym, ale skoro wszyscy,to wszyscy.....nie będę się wyłamywać:)
Z przyjemnością wklejam sobie znaczek i rozpoczynam spowiedź:)

1. Nie wiecie o mnie tego,że mam dużą wadę wzroku i bliscy znajomi mówią na mnie Krecik:) dlatego, że często mrużę oczy, żeby coś dostrzec. Bez szkieł kontaktowych wypadam bardzo słabo:) Okulary noszę bardzo rzadko, a wyglądam w nich tak

grudzien 2010

2 Nie wiecie o mnie tego, że często eksperymentuje z włosami. Mam słabość do krotkich , wymodelowanych, wymluskanych i takie wlasnie wlosy przez wieksza czesc zycia nosilam.  Aktualnie mam włosy doczepione. Nie chodzę do fryzjerów,zawsze strzygę się sama, sama  farbuje i  doczepiam włosy.
Oto moje fotki z króką , własoręcznie zrobioną fryzurą

marzec 2009


3. Nie wiecie o mnie również tego, że jestem osobą z ogromnym poczuciem humoru, mającą dystans do siebie i potrafiącą smiac się z samej siebie. Podczas sesji zdjęciowych często daje upust swoim głupotkom i często wygląda to tak jak na zdjęciach ponizej





4. Nie wiecie o mnie tego, że ta piękna niewiasta na zdjęciu poniżej to ja :) Miałam wtedy 15 lat. Jesteście w szoku?:):):) Uwierzcie mi, że moja przyjaciółka musiała prosić mojego pierwszego chłopaka,żeby się ze mną umówił:)



5. Nie wiecie o mnie tego,że jestem 100 % abstynentem. Nie piję alkoholu w żadnej ilości i w żadnej postaci. (Nie pijam nawet szampana na weselach) Na imprezach bawie sie do samego rana na trzezwo, co dla wiekszosci osob graniczy z cudem:).Alkohol nie wspolgra z moimi kubkami smakowymi, dlatego nie lubie go tez w tortach czy cukierkach  :)  Jak widac na zdjeciach wyzej , nie jest mi on potrzebny ,zeby poprawic nastroj, badz wyluzowac sie, bo taka jestem na codzien . Nie pije rowniez kawy i nie pale papierosow.
6. Nie wiecie o mnie rowniez tego,ze jestem  niezdara. Wszystko "leci" mi z rak. Czego sie nie dotkne, wszystko psuje. Jako mloda dziewczyna dwukrotnie zbilam sobie okulary, raz wpadajac na latarnie w drodze powrotnej ze szkoly, a drugi raz na drzewo. Hahaha.
Pewnego razu zaprosilam na herbate moja przyjaciolke. Chcac sobie zrobic "jaja" herbate podalam w filizankach, na srebrnej tacy, w najlepszej zastawie mojej mamy. Niestety idac z kuchni do pokoju nie trafilam w futryne i cala zastawe mamy trafil szlag... to byla herbatka po angielsku w moim wykonaniu.
Tort na 2 urodzinach corki, przed podaniem na stol ,  wyladowal na podlodze.
7. Nie wiecie o mnie tego,ze moim azylem jest moj dom. Sensem zycia i najwiekszym darem od Boga sa moje dzieci. Wszystko robie z mysla o nich .  "Bez pogodnego dziecinstwa cale zycie jest kalekie "dlatego staram sie, aby moje dzieci mialy bardzo pogodne życie, aczkolwiek jestem  surową i wymagąjacą mamą.

Ja i Ada listopad 2004


 Ja i Kacper luty 2010



Ada i kacper  pazdziernik 2010


Dziekuje

Na koniec podaje osoby, ktore nominuje do Versatile blogger
Dwie moje ulubione bloggerki,do ktorych zagladam najczesciej i  ktore uwielbiam nie tylko ogladac, a przede wszystkim  czytac.
http://fashionf-ever.blogspot.com/
http://modaitakietam.blogspot.com/
Moja stala bywalczyni
http://inkasomelikeyou.blogspot.com/ z prosba o umieszczenie podpunktu zawierajacego Twoj wiek:) ogromnie jestem ciekawa ile masz lat:)
Piekna , mloda i bardzo dobrze ubrana bloggerka http://zezryjmnie.blogspot.com/
stylistka najpiekniejszych paznokci, jakie widzialam w swoim zyciu http://mynameisodetteswan.blogspot.com/
projektantka i wykonawczyni nietuzinkowych ubran, ktorej prace i zdolnosci podziwiam
http://zapalov.blogspot.com/
Oraz przepiekna mloda kobietke, ktorej stylizacje mnie zachwycaja
http://streetfashionaddicted.blogspot.com/






15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobasz w okularach ;) Świetnie wyglądasz na tym zdjęciu gdzie masz białą marynarkę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze primo - uwielbiam Cię! Jesteś boska, bombowa, przepiękna, ciekawa, kochana. No po prostu bratnia mi dusza :))

    Drugie primo - stokrotne dzięki za nominację i to co napisałaś. Odpowiadam i vice versa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twoje sekrety:):):)

      Usuń
    2. Dziękuję za to, co o mnie napisałas:) Ja też Cię uwielbiam:)

      Usuń
  3. Bardzo fajny post, jesteś sympatyczną osobą, która docenia życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Jesteś rewelacyjna :) A w tych krótkich włosach wyglądasz BOSKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam szczerość!
    krótkie włosy, krótkie włosy, tak, tak, tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo mi miło :) A w krótkich włosach wyglądasz równie pięknie, szczęściaro. Ja wyglądam jak mały chłopiec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję CI Kochana uśmiecham się do Ciebie na ekranie .....w okularach wyglądasz pięknie, bardzo pięknie !!!!A w krótkiej fryzurce cuuuuudnie :)))I w dodatku wszystko z włosami robisz sama ....ukłon Wielki :)))
    Żałuję tylko, że nie napijemy się piwka czy winka .....no ale i tak bardzo chciałabym Cię poznac ...Jesteś fantastyczną ciepłą osobą, wspaniałą mamą i żoną na pewno:*Twoje stylizacje są kolorowe i świetnie odzwierciedlają co ci w duszy gra :)))Bardzo Cię polubiłam :)))Ściskam i dziękuję raz jeszcze za moc pozytywnej energii :*Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki za miłe słowa. Może kiedyś uda nam się zorganizować jakies spotkanie?:) Cieszę się, że choć na chwilę poprawiłam Ci nastrój:) Buźka:)

      Usuń
  9. Ot cała prawda o naszej przesympatycznej,wspaniałej i bardzo wrażliwej Moni. Nic nie ukrywa szczera jak zawsze naprawdę nie wiem czy ja bym zdobyła się na takie chwilę szczerości. Gratuluje i podziwiam. Na zdjęciach oczywiście wyglądasz jak zawsze bez zarzutu buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, dobre zdjęcia:D
    na prawdę pięknie wyglądałaś w własnoręcznie zrobionej krótkiej fryzurce!

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia. Wspaniałe zdjęcia - szczególnie te z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana to nie tajemnica ile mam lat :)) jeszcze 25 ale 21.12.1986 będę miał 26 :))
    Świetnie wszystko opisałaś !! Też jak robię foteczki to ciągle się wygłupiam :))) w tych krótkich włoskach wyglądąsz też świetnie i w okularach :))) Dziękuję za nominowanie- już zabieram się za pościk :))
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts