niedziela, 23 września 2012

Burgund & khaki czyli najnowsze trendy jesieni

Dobry wieczór!
Burgund to kolor , który zawładnął moim sercem . Jest piękny, wytworny kojarzący się z luksusem. Na dodatek - szalenie seksowny i kobiecy. Przepięknie wygląda w zestawieniu z czernią, granatem, beżem, musztardą lub pudrowym różem. Ja zdecydowałam się połączyć go z drugim najbardziej pożądanym kolorem tego sezonu - khaki ,w postaci militarnego sweterka. Efekt końcowy oceńcie sami:)

Sweterek - mohito
Rurki - h&m
trnecz - sh
torba - sh
czółenka - deezee.pl














17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory na jesień.Okulary też masz fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) Chciałabym poinformować Cię , że nominowałam Twój blog do VERSATILE BLOGGER !!! :)
    Gratuluję :) W związku z nominacją powinnaś zamiescić post opisujący 7 rzeczy, których o Tobie nie wiemy:)
    Szczegóły u mnie w poprzednim poście :) pozdrawiam serdeczniei gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z płaszczykiem rewelacja ...fantastycznie jak zawsze :)))ścięłaś włoski???pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko włosy podcięłam jakiś czas temu, bo konce bardzo się niszczyły. Więcej na ten temat w następnym poscie:) Zostałam nominowana do Versatile blogger , więc zagadka dotycząca moich włosów będzie ujawniona w jednym z tych siedmiu punktów:)

      Usuń
    2. O To Super ...czekam zatem na post :)))ściskam Monia :*

      Usuń
  4. Jak ja Cię podziwiam.... nie tylko za pomysły, ale też za umiejętność chodzenia w takich szpilach.... bo to nie platformy tylko rasowe szpile, dobrze widzę?
    Bordówki cuuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. razem te kolory wyglądają niesamowicie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia wszystko co założysz wygląda na Tobie niesamowicie. Na ciuchy wydajesz chyba majątek;) Fajny sweterek a spodnie extra:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na ciuchy to chciałabym wydac majątek. Wejsc do galerii i kupic sobie to, na co mam ochote, a nie stare ciuchy w lumpie za grosze.... dziekuje bardzo za komplement:)

      Usuń
  7. sliczna torebka i buty! :)
    co powiesz na wspolna obserwacje?:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ajć!! Jak zawsze idealnie ;)))) spodenki super, a sweterek podbił moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. woow...jaka sexy mamuska...wygladasz super...jak nastolatka a nie jak mam dwojki dzieci:)))
    pozrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne szpileczki! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje buty, spodnie i bluzkę <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    www.love-drug-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. buty świetnie wyglądają ; )

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna stylizacje,fajne rurkii genialny Mac (plaszczyk):-)) wygladasz bardzo naturalnie i pieknie:_)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts