sobota, 22 września 2012

Swetrowy post:)

Witam serdecznie:)
Ciepło nie jest. Astronomiczną jesień witamy już jutro. Jesienne i zimowe dni sprawiają, że musimy myśleć o coraz cieplejszych strojach . Ja bardzo lubię swetry. Ten , który mam na sobie zastępuje szalik, nie krępuje ruchów, jest bardzo wygodny  i daje ciepło.

ramoneska - h&m
kozaki - h&m
sweter - sh
spodnie - sh
torba - sh
wisior - avon







 I znowu linki do aukcji:)
http://allegro.pl/sweter-musztardowy-i2662476998.html
http://allegro.pl/musztardowa-torba-i2662479238.html
http://allegro.pl/tunika-sukienka-i2662491338.html

15 komentarzy:

  1. super zestaw pozdrawiam anula

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweterek, wyglądasz iście jesiennie :)))Buty i kurtka cudne :)))Miłej Niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wszystko zgrane, ramoneska i sweter to gwiazdy Twojego outfitu :) Choć nie, to raczej Ty jesteś tu Gwiazdą, a reszta to dodatki :) Świetną masz cerę - jak pielęgnujesz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za moc komplementów:) Cery nie pielęgnuje w zasadzie wcale. Dwa tygodnie temu zakupiłam w avonie pierwsze kremy przeciwzmarszczkowe i zaczęłam je stosować. Do tej pory nie używałam nawet kremu nivea, ale zmarszczki dały znać o sobie, więc trzeba było działać:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw, cudnie KOChana! CHyba nie ma koloru, w którym byś źle wyglądała!

    OdpowiedzUsuń
  6. do twarzy Ci w kolorze karmelowym!!! ramoneska jest cudowna!!! zestaw super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny sweter
    i znowu twoje kolory, bardzo twarzowo

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna ramoneska;)

    zapraszam do mnie na KONKURS:):)

    jeśli masz ochote:):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję kobiety kochane za lanie miodu na mą duszę:)Niezmiernie mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko jak zawsze wyglądasz kwitnąco:)) Masz świetny gust poprostu brak słów:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięęęęknie:))) całość świetnie dopasowana, ramoneskę z chęcią też widziałabym u siebie w szafie ;))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, piękne kolory:)Zapraszam do mnie (www.modnyswiatfrankie.pl), jest tam post, w którym piszę o sklepie z odzieżą, który jest przyjazny blogerkom:) do usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts