czwartek, 31 stycznia 2013

Czerwień i brąz

Witajcie:)

Bluzka ,którą mam na sobie była pierwotnie sukienką kupioną w second handzie za 16 złotych dwa lata temu. Ponieważ miała dużą plamę postanowiłam przerobić ją na bluzkę, a teraz gdy zapanował szał na ćwieki przyozdobiłam nimi jej ramiona. Skórzaną spódnicę w szafie mam również od dwóch lat, a kozaki i kurtka  są ze mną kolejną zimę, w związku z tym dziś nie pokażę Wam żadnych nowości. Mam nadzieję, że mimo to zestaw się spodoba.


Bluzka - second hand
spódnica - h&m
kozaki - h&m
kurtka  - szafa.pl












38 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz,kurtka jest super :)
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z bluzką!!! Fajny kolorek tej bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Monia, cudna bluzka :)Właśnie nie trzeba za każdym razem miec nowych ciuchów, żeby pokazac super zestaw!Każda z Nas posiada rzeczy o których zapomniała, lub też przerobiła i warto do nich wracac :)Twój zestaw jest idealnym przykładem ...spódniczka też jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że byłyśmy jednomyślne, jeśli chodzi o skórzaną, brązową spódniczkę :D
    jesli chodzi o Twoją piękna bluzkę, to staję się coraz bardziej zła i zazdrosna o Twoje sh heheh :D

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wow wow czerwony jest zdecydowanie twoim kolorem:) prześlicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polowałam na tę spódnicę ale niestety nie udało mi się jej dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłam iż połączenie czerwieni z brązem może dać tak wspaniały efekt-ardzo udana stylizacja :) Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look!! Pięknie wszystko dobrałaś a przeróbka jest fantastyczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wpadłam tu przypadkiem ale cieszę się bo blog super ekstra kolorowe stylizacje modne i eleganckie zdobycze z sh rewelacja zazdroszczę bo ja nigdy nic tak fajnego nie mogę znaleść Poza tym świetna babka z ciebie z poczuciem własnego stylu pozdrawiam tak 3maj Brunia

    OdpowiedzUsuń
  11. i tak zniszczona sukienka przerodziła się i powstała świetna bluzka, cały zestaw jest bardzo dobrze zestawiony, super

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz swietna grzywke jak ja obcinasz ?? zeby taka ladna byla ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzywka jest obcięta równo nad linią brwi. Sama się tak układa:)

      Usuń
  13. ależ jesteś kreatywna, świetny pomysł z tą bluzką ;) prezentuje się super ;)
    potwierdziłaś, że nie trzeba mieć od razu nowych ubrań, aby wyglądać olśniewająco ;)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I was able to find good information from your blog posts.
    My site tmj support group

    OdpowiedzUsuń
  15. Teoretycznie brąz i czerwień nie pasuje, a tutaj proszę, tworzy świetną kombinację. Ciekawy pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka to moja ulubienica w tym zestawie :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. boska jest ta bluzeczka! Bardzo mi się podoba! ♥
    i boski buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedna z Twoich najpiękniejszych stylizacji.
    Jestem pod wrażeniem, jak dziś ładnie wyglądasz!
    Świetnie, jak masz włosy do góry spięte!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł miałaś na danie drugiego życia tej sukience. Ma śliczne ramiona. Totalnie niebanalnie ;)

    _____________________
    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo piekny zegarek, gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że nie robisz zdjęć w mieszkaniu, pewnie masz super urządzone, z takim gustem jak dobierasz ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkanie mam za małe i niestety nigdzie się nie mieszczę cała:) Dziękuję wszystkim za komentarze:)

      Usuń
  22. Kochana! bardzo Ci do twarzy w takich kolorach! ślicznie wyglądasz!:)*

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna kurtka, slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a moze zrob takie "jak to sie robi" z wbijaniem czy tam wszywaniem cwiekow ;D?

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie ciepłe kolory zimą - potrafią rozgrzać!

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzka z SH? niesamowita <3
    jak patrzę na twoje zdjęcia to mam ochotę wrócić do jasnego blondu !:))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    bardzo ładna stylizacja :)
    Mam pytanie, jakiej farby używasz do włosów ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Farba to Migdałowy blond firmy palette:)

      Usuń
  28. Witam :) gdzie takie ćwieki można kupić? stylizacja super ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts