poniedziałek, 4 lutego 2013

Matka Polka po godzinach

Hej!:)
Dzisiejsza stylizacja jest nieco inna niż te, które zazwyczaj Wam prezentuję. Zazwyczaj wrzucam zdjęcia ubrań, które danego dnia mam na sobie. Dziś strój, który zakładam na wyjścia do klubów nocnych lub  pubów, czyli wieczorową porą, gdy dzieci smacznie śpią, a mama może stać się przez chwilę seksowną, kobietą. Wszystkie ubrania były już przeze mnie prezentowane na blogu.


sweter - reserved
spodenki - h&m
ramoneska - h&m
kozaki - stradivadius
kopertówka - sh - własnoręcznie ozdobiona ćwiekami
















31 komentarzy:

  1. no no no wyglądasz rewelacyjnie, niegrzecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam tutuł posta i spodziewałam sie Ciebie w fartuszku z makaronem we włosach :) Gdyby wszystkie Matki Polki były takie to ło hohoh. Wyglądasz nieziemsko! Na pewno nie jak Matka Polka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No super look,a te włosy świetne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow,ja sobie życzę być taką matką polką :)))
    seksowną i z pazurem -uwielbiam Cie :)))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hot mama!wygladasz niezwykle seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm.... w takim układnie ja też w przyszłości chcę być tak piękną i stylową "matką Polką" :)) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rockowo - drapieżny klimat. Bardzo kobiecy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze wyglądasz seksownie, ale teraz to aż buzię otworzyłam ze zdumienia! Matulu kochana, kobieta Wam to TY!!!!!! Mrauuuu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!! Nie jeden facet się za Tobą ogląda i nie jedna kobieta spoglada na Ciebie z zazdrością!!! wyglądasz MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Drapieżnie i bardzzzooo seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sexi mama :) te ćwieki na torebce, to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo sexi mama dobrze że dzieci tego nie widzą :) super

    OdpowiedzUsuń
  13. NO Taka Matka Polka to rozumiem ....GENIALNY SET I TY ...aż nie wiem co napisac, słów brak! Jestem zachwycona, ale to wiadomo nie od dziś, zestaw z pazurem i bardzo CI w NIM pięknie:)Sweterek jest śliczny :*Pozdrawiam Monia i Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba Twój blog, cieszę się, że tu trafiłam, szkoda tylko, że tak późno. Zostaję na dłużej - obserwuję ;)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie i zachęcam do polubienia strony na facebooku,
    już niedługo będą tam konkursy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear! nice to meet u really love ur post.. If u would like we can follow each other and visit my blog

    See you soon ;D

    http://lipschic.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna fryzurka nadaję pazura:) obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! Mocny i bardzo kobiecy strój świetnie prezentuje się z Twoją fryzurą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. proszę bardzo jaka laska ;)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo stylowy look;) Pięknie wyglądasz i cudowna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i własnie tak powinna wyglądać matka polka po godzinach SUPER SEXI

    OdpowiedzUsuń
  21. super sweterek, torebka jest świetna ;)
    wyglądasz drapieżnie i mega seksownie.!
    całuję,
    AlabastrowaPanna

    OdpowiedzUsuń
  22. od góry (zaczynając od fryzurki) do pasa rewelacja:) nie podobają mi się spodenki i kozaki. Ale najważniejsze, że Ty czujesz się w tym dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko fantastyczne i świetnie ułożone włosy! Sexi kobieta!
    Mona zupełnie nie zrozumiałaś mojego posta o odżywianiu:)
    Moje życie jest cudowne, dlatego że mogę jeść wszystko to co lubię, nie mam żadnych wyrzeczeń, w poście nie o tym pisałam ;)
    Poza tym myślę, że modelki zupełnie inaczej się odżywiają, na pewno nie pochłaniają tyle mięsa co ja, czy piją śmietanę ;)
    pozdrawiam;)*

    OdpowiedzUsuń
  24. wielbię Cię w skórze! Szorty bosko leża, buty są genialne! Torebka mistrzowska! A swetra zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie wygladasz.butki super

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts