piątek, 8 lutego 2013

Zimowy set

Witajcie:)
Zima wróciła! Na pewno zgodzicie się ze mną, że na tle białego krajobrazu zdjęcia są lepiej oświetlone , no i piękniejsze, chociaż ciepło nie jest jak się człowiek do" rosołu rozbierze":)
Dzisiejsze zdjęcia, choć robione w tym samym miejscu , co poprzednio są lekko przebarwione, włosy mam żółte, twarz pomarańczową, ale najważniejsze ,że strój jest ok , więc zdjęcia wrzucam. w poprzednim poście włosy i twarz miałam białe, ale nic się nie poradzi jak aparat jest niezbyt dobrej jakości.


bluzka - second hand
kamizelka - second hand
botki - taily weijl
spodnie - h&m
naszyjnik i pierścionek - h&m
torba - allegro, własnoręczne DIY


















25 komentarzy:

  1. kamizelka jest świetna!
    torba też fajna, a spodnie ładnie dobrane do sylwetki:)
    jedyne co mnie nie przekonuje to kolor szminki, o niebo lepsza byłaby ciut ciemniejsza:)

    pozdrawiam słonecznie
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem z aparatem. Niestety na razie nie stać mnie na nic lepszego.
    Bardzo podoba mi się ten zestaw! Kolorystyka jest naprawdę genialna!Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie, ten kolor bluzki bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka jest najlepsza! Strasznie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny zestaw:) świetną masz kamizelkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny ten fuksjowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak TY o robisz że zawsze tak świetnie wyglądasz??? i we wszystkim mi ślicznie??? co?? eh i ładnie Ci w czerwieni, turkusie, czerni, fiolecie :)))zestaw bardzo mi się podoba, kamizelka nadaje całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie jak zawsze.Torebka skradła mi serce :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne kolorki!!! uwielbiam ten zestaw<3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy ;-) i torebka mnie urzekła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z postu na post ładniejsza jesteś :)

    W takim wydaniu Ciebie zakochuję się bez pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monia jak TY niesamowicie w tych kolorkach wyglądasz :)Kamizelka <3
    Całośc genialna !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze się nie odważyłam rozebrać do rosołu ;p

    Buty masz ekstra :)

    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. o WOW,super podkreslilas figure!!
    w tym kolorze tez Ci pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko wyglądasz! Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz boskie spodnie! ;O chętnie przygarnęłabym takie granatowe ♥ i połączenie ich z obcasami na duuuży plus ;d
    mega makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz ;)
    mega ! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna... zresztą jak zawsze :) Monia, jakim cieniem masz pomalowane oczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Cień avon (jeden z czterech w zestawie) i nazwie "femme fatale"

      Usuń
  19. siwetne kolory a kamizelka super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kamizelka jest swietna.

    www.sevenwishes.eu
    www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz wspaniale!! Kamizelka jest cudna. A to połączenie kolorów naprawdę bardzo mi się podoba :) I jaką Ty masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw, bardzo lubię jak łączysz kolory!!!!

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts