środa, 13 lutego 2013

Toffi z czekoladą

Witajcie!

Kamizelka za pupę od dawna była na mojej liście "must have". Ta, którą mam na sobie została upolowana  w second handzie i kosztowała całe 20 złotych:) Do czekoladowej kamizelki dobrałam bazę w kolorze toffi i cętkowany szal.



kurtka - h&m
spodnie - orsay
botki  - taily weijl
torba - szafa.pl
szal - second hand
kamizelka - second hand
 okulary - h&m
rękawiczki - real
pasek - second hand
















 Zapraszam na moje allegro:)

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22951625

30 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie Pani wygląda, super to wszystko gra z sobą tak jak juz wcześniej pisałam ma Pani gust i dobrze dobierac ciuchy.Czasami się dziwię że tak modne,i eleganckie ciuchy można nabyć w lumpeksach.czyli "second handach" i za naprawdę "grosze".I jeszcze muszę dodać że pasuje do Pani ten warkocz. B.fajny wpis,czekam na kolejny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ mi się podoba kamizelka i szaliczek ponieważ kocham wszystko co panterkowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka jest świetna :D idealna na mrozy :) a spodnie mają ekstra kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś pisałaś, że przedłużasz włoski, dalej to robisz, to clipy?jesli tak to jakiej długości masz swoje naturalne?
    Ps. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Przedłużam, a właściwie zagęszczam włosy metodą microring. W tej chwili nie mam doczepianych pasm. To są moje naturalne włosy

      Usuń
    2. Masz przepiękne włosy...jka tu wchodzę to zawze na nie się patrzę :)

      Usuń
    3. A powiedz mi czy Twoje włoski bardzo ucierpiały na tym? sama zastanawiam nad takim rozwiązaniem, mam króciutkie włosy a marzą mi się dłuższe tylko jakoś nie mam cierpliwości do zapuszczania:) ale boje się, że potem może się okazać, że bede miała strasznie zniszczone

      Usuń
    4. i jeszcze chciałam zapytać ile płaciłaś? pozdrawiam:)

      Usuń
    5. Włosy nie ucierpiały wcale, co widać na zdjęciach. Za usługę nie płacę nic, bo sama sobie zakładam włosy przy pomocy przeszkolonego przeze mnie mojego faceta:)

      Usuń
  6. Kożuszkowa kamizelka jest super.Świetny kolor. Więc obie miałyśmy szczęście na zakupach:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wszystko tak ładnie zbierzesz do kupy, że wygląda to świetnie! Fajna ta kamizelka i za jaką cene :) ładnie wyglądasz. Czym farbujesz włosy ?? Chce wrócić do blondu. Muszę coś zrobić z tym moim żółtkiem :) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!!!
    Kamizelka genialna! Uwielbiam warkoczyk jest słodki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie wyglądasz:) świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepyszne połączenie z toffi :) Można Cię zjeść :))

    OdpowiedzUsuń
  11. CUdowny zestaw, wszystko tu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna fryzurka!!!! a na taką kamizelkę polowałam ale niestety nie znalazłam ;/ A Ty jak zawsze wyglądasz ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kamizelka naprawdę świetna , Ty to umiesz wyłowić 'perełki' w tych second hand'ach ;)
    śliczna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale laska z Ciebie i z taka klasa@

    swietnie sie ubierasz,zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. super :-) i jak zwykle te Twoje włosy..... piękneeee ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo fajnie ułozoną grzywke, pewnie nie raz to słyszałaś:) Ja równiez poluje na kamizelke za pupę, ale futerkową:) No, taka w pół pupy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! Twoje kolory!:):)
    moją uwagę przykuła karmelowa kurteczka, którą masz pod spodem!

    OdpowiedzUsuń
  19. ach jak pięknie <3 aż mi się zrobiło cieplej patrząc na te kolorki :* świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem u Ciebie pierwszy raz...i chyba pozostanę dłużej:):)
    widzę u Ciebie styl który uwielbiam:) wszystko świetnie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts