sobota, 16 lutego 2013

Bukla


Witajcie:)

Uwielbiam buklę. Ta tkanina tak bardzo pasuje do zimowych stylizacji i tak bardzo mi się spodobała, że kupiłam kolejną rzecz . Prezentowałam Wam na blogu czarny sweterek , miętową sukienkę z bukli , a dziś bluzka z baskinką w kolorze morskim .  Do tego miodowe spodnie i torebka w tych samych barwach.
Jak Wam się podoba?



bluzka - allegro
spodnie - orsay
botki - tally weijl
kolczyki - h&m
torebka - orsay
zegarek - allegro


















zapraszam na moje allegro
 http://allegro.pl/myaccount/sell.php

41 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zestawienie tych kolorów!!! Świetnie wyglądasz, zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw i moje ulubione kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój styl, ale jest ciekawie.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka idealna figura ! :O <3 /B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty jesteś kobieca....
    A z rzeczy, którą zauważyłam dodatkowo tym razem - super make up :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko ale masz cudną figurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, cudownie dobrałaś kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bluzki jest obłędny! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. no Kochana wyglądasz prześlicznie;) cudowna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm jak zwykle wszystko tak dopasowane ,jak jakas celebrytka;]

    OdpowiedzUsuń
  11. super,extra ...........hmmmmmm włoski mega strój giga
    ale powiedz mi tylko jaki ty błyszczyk używasz bo strasznie mi sie podoba .Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz ! Bluzka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog!
    genialna stylizacja i jaką ty masz cudną fryzurke:)
    obserwuje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz nad wyraz fenomenlnie! wszystko świetnie połączone! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bosko ! Bluzka jest świetna :) Też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie Pani wygląda.; D Super.;p Ta baskinka jest świetna i te buty. A cienie do powiek są rewelacyjne. :D Ślicznie,pozdrawiam.;p Tak sb pomyślałam że fajnie by było jakby,Pani dodała post o swoich kosmetykach, na pewno ma Pani tego sporo.; )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Kosmetyków mam bardzo mało, ale jeśli jesteś zainteresowana to postaram się umieścić taki post i pokazać moje kosmetyki:)Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Moja ulubiona blogerka :)
    jak zwykle wyglądasz pięknieee :)))mogła byś podaćlink do bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę, że jestem czyjąś ulubioną bloggerką:) oto link:) http://allegro.pl/baskinka-bukla-cekinki-piekne-sweterki-kolory-i2872351938.html

      Usuń
  18. makijaz, kolczyki i wszystko, pięknie wyglądasz !!!
    dobrze, ze prowadzisz bloga i masz czas na dzieci i wszystko! pozazdrościć figury!!!
    buziaki i obserwuję:) zapraszam do siebie częściej!!
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana! wyglądasz pięknie, kobieco i zmysłowo! kolorystyka tej stylizacji powala! torebka genialnie pasuje do wszystkiego! :)<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś Jedną z Ulubionych..tak, tak :)Mimo iż ostatnio nie pisałam (za co przepraszam), jestem, odwiedzam i strasznie mi się podoba tu wszystko Monia ;)

    Wyglądasz pięknie!!!! Promieniejesz po prostu :)Kolory jak zawsze genialne :*
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka i torebka - świetne.! kolczyki - śliczne.! pasuje Ci w takim morskim kolorku ;)
    pozdrawiam,
    AlabastrowaPanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Super jeśli to nie kłopot pokaż nam /mi swoje malowidełka bo błyszczyk jest nieziemsko ładny pastel/róż.... jakiś num ,markę cokolwiek Monika

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzka z baskinką <3 i te kolczyki! genialnie :)
    zapraszam do mnie :) http://navitia0070.blogspot.com/
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wygladasz!Promieniejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja! Baskinka jest śliczna! I ten wzór wężowy na torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  26. super bluzka i torebka, okulary cud miód, obłędna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybieram się do Włocławka. Możesz polecić jakiś secand hend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ciucholandy w naszym mieście są dobre. Trzeba tylko być w dniu dostawy , od samego rana. Kilka godzin po otwarciu nie ma już czego szukać

      Usuń
  28. Rewelacyjna bluzka - i krój i materiał i kolor. A kolor bosko połączony z musztardowymi spodniami. Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wygladasz i swietny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja wyglądasz jak zawsze pięknie i elegancko:)) Twój facet to szczęściarz:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny zestaw. Bardzo mi się podoba. :)
    Torebka, spodnie i buty skradły moje serducho.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. w tych kolorach Ci bardzo do twarzy ;-) świetna stylówka

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts