wtorek, 19 lutego 2013

Zwierzęce printy

Dobry wieczór!
Jak wskazuje tytuł posta dzisiaj królują u mnie zwierzęce motywy. Bluzka  ma nadruk wężowej skóry, spodnie natomiast imitują panterę ( chyba) . Zestaw bardzo tani. Bluzka zakupiona na szafie x lat temu za grosze, spodnie w second handzie - 10 zł, szpilki też, najdroższa jest torba - całe 50 zł:)

Nie powiem , że nie zmarzłam podczas robienia zdjęć, ale czego się dla Was nie robi:) Tym bardziej, że liczba odwiedzin ciągle wzrasta, obserwuje mnie ponad 100 bloggerek i cała masa anonimowych osób a ostatnio dowiedziałam się , że jestem ulubioną bloggerką pewnej czytelniczki!!! Radość moja nie ma granic:)


 Bluzka - szafa.pl
spodnie - second hand
naszyjnik - szafa.pl
shopper bag - allegro
czółenka- second hand








Moje allegro
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22951625

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts