wtorek, 19 lutego 2013

Zwierzęce printy

Dobry wieczór!
Jak wskazuje tytuł posta dzisiaj królują u mnie zwierzęce motywy. Bluzka  ma nadruk wężowej skóry, spodnie natomiast imitują panterę ( chyba) . Zestaw bardzo tani. Bluzka zakupiona na szafie x lat temu za grosze, spodnie w second handzie - 10 zł, szpilki też, najdroższa jest torba - całe 50 zł:)

Nie powiem , że nie zmarzłam podczas robienia zdjęć, ale czego się dla Was nie robi:) Tym bardziej, że liczba odwiedzin ciągle wzrasta, obserwuje mnie ponad 100 bloggerek i cała masa anonimowych osób a ostatnio dowiedziałam się , że jestem ulubioną bloggerką pewnej czytelniczki!!! Radość moja nie ma granic:)


 Bluzka - szafa.pl
spodnie - second hand
naszyjnik - szafa.pl
shopper bag - allegro
czółenka- second hand








Moje allegro
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22951625

37 komentarzy:

  1. zestaw wygląda na droższy
    bardzo ładna faktura i kolor bluzki

    OdpowiedzUsuń
  2. A pokażesz jak wbijac cwieki :)?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękna. Miło,że się dla nas poświęcasz droga Moniko:)) Jesteś nasz muzą i natchnieniem na zimę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,bardzo pasuje Ci ten kolor :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięnie kochana. Jak zawsze zmysłowo i kobieco. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się na tym nie znam;ale...nie oceniam Twojego wyglądu pod względem finansowym;bo na to nie patrzę.Patrzę natomiast na coś innego-wyglądasz w tym co masz na sobie po prostu świetnie i tylko to się liczy ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam panterki i inne zwierzęce printy ♥ bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmieniłabym kolor tej bluzki i dla mnie byłoby idealnie:))

    w wolnej chwili zapraszam do siebie, może znajdziesz coś co cię zaciekawi;))

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz bosko, jak zawsze :) nie pisałam komentarzy, ale muszę Cię pochwalić bo super wyglądasz:) piękna i zadbana kobietka no i mama:) obserwuje cały czas Twojego bloga:) Pozrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie to wszystko skomponowałaś. Kolor bluzki fajnie podkreśla kolor włosów:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor bluzki! Lubię takie "konkretne" zestawienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bardzo lubię do Ciebie zaglądać Moniczko (chyba mogę się tak do Ciebie zwracać jesteśmy w podobnym wieku ) -zdjęcia są piękne, Ty jesteś uroczą kobietą, świetnie się ubierasz, bardzo podoba mi się Twój styl :)wydaje mi się że bardzo w ostatnim czasie wyszczuplałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie moją ulubioną blogerkę :-) i tak trzymaj!!!
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznaję, często wpadam do Ciebie :)
    pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, całość taka z klasą i pazurem jednocześnie. Taka fryzurka bardzo Ci pasuje. Ty masz naprawdę swój styl, nie jak wiele innych dziewczyn, które wykupują sieciówki. No i ostatnio jakoś coraz Ciebie mniej na zdjęciach - bardzo wyszczuplałaś. Czekam niecierpliwie na nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka ma świetny fason i oczywiście kolor, który ożywia twoją buźkę;) Cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super super .......masz to coś i ja sie od ciebie uczę (a tak na marginesie mogłabyś jakis look typowo sportowy wrzucić i ten błyszczyk hmmmmmm )pozddrawiam Monika ta co zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta bluzka aż wierzyc się nie chce, że z przed tylu lat. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  18. kurczę, świetną masz bluzeczkę, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor bluzki i bardzo ładny naszyjnik. Całość wyszła rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodki kolor w drapieżnym wydaniu. bluzka jest super, zresztą nie tylko bluzka - całość podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  21. FANTASTYCZNA bluzka!
    Kolor, wężowy print, bufki... Ech ;) <3

    Pozdrawiam serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze super, figura, makijaż wszystko na swoim miejscu.Podziwiam, ja przy jednym dziecku czasem nie mam siły się wyszykować. Zerknij na blog http://www.ohmylooks.com/ wydaje mi się że jest godny uwagi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka śliczna, kolor mi się bardzo podoba i Ci pasuje jak ulał. Naszyjnik cudo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie było Tobie zimno w tych butach? ślicznie wyglądasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta bluzeczka jest przepiękna <3 a Ty wyglądasz rewelacyjnie !!! :* pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. całość wygląda bardzo ekskluzywnie! :) ślicznie Ci w tym kolorze! :)*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile schudlas? No i zdradz jak to zrobić, przydałoby się na wiosnę...walczę co roku i porażka, nie umiem utrzymać. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schudłam około 5 kilogramów. Nie robiłam nic, poza tym, że nie jem kolacji po 22 -giej tak jak wcześniej. Ja nie schudłam, a wróciłam do poprzedniej wagi. Przytyłam przez przyjmowanie leków hormonalonych , po ich odstawieniu schudłam, ale muszę je przyjmować nadal, więc możliwe, że znowu przytyję.

      Usuń
  28. Ciekawy jest ten róż, no i naszyjnik mega! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny naszyjnik ;)
    zestaw ekstra i to za taką cenę ;)
    pozdrawiam,
    AlabastrowaPanna

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba teraz ważysz 45kg:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts